Holmes.

13 Sep

Hat&shirt- H&M Trenchcoat- Burberry Jeans- Acne Boots-Monki

Känner mig som en blandning av Sherlock och en cowboy idag.

Men hallå, det räckte med trenchen, riktigt skönt väder i Oslo! Kunde lämna vinterkappan hemma, såhär i mitten av september…

Har ni sett det här förresten? Hemma hos mig:

Farliga grejer, den med fyra (!!FARA!) ringar i en också köpt på H&M, den andra på Weekday. Som några skrivit i kommentarer hade jag nog snarare brutit av mig fingrarna om jag hade velat använda dem som knogjärn, men så är det ju också uppenbart nog ringar.

Kommentera

