LOVEVOUGE

21 Sep

Precis så här tänker jag spendera kvällen tror jag. Med nya LOVE och septembernumret av amerikanska Vouge som äntligen hittat till norska hyllor, samtidigt som oktobernumren pressas ut på löpande band. Det är lite sjukt det där då, jag tänkte visa en intervju med Robyn i septembernumret av brittiska Elle, sen såg jag att oktobernumret ”kommer ut 1. september”. Old news, med andra ord. Haha det snurrar snabbare än någonsin.

Fint LOVE-omslag förresten va? Jag står alltid som en ambivalent höna när jag ska välja vilket cover jag ska köpa, valde på det här också. Men röda Alessandra vann.

Kommentera

