Juvenarte.

30 Sep

På vägen hem idag så visade det sig att galleriet som ligger rätt där jag bor hade vernissage, så jag var ju tvungen att kika in en stund. Fanns mycket fint att titta på! Det var ANSA‘s (Association of norwegian students abroad) ”årlige kulturmønstring” -översätt gärna- och alltså en salig blandning från många unga konstnärer.

Danielle Ingemann

Trine Stephensen

Ursäkta att det inte blev bättre bilder än såhär, ska jag vara ärlig så såg jag bara mig och mingelfotografen gå runt och plåta så jag blev lite osäker på om det var OK.. så det gick lite snabbt.

Fastnade i vart fall för fotografen bakom de två sista bilderna, Heidi Kvivik Kavli. Kläder från norska designer fotat runt om i vackra Norge. Man fick även ta med sig hennes visitkort med valfritt motiv på. Jag tog tre, hehe.

Kommentera

