flare.

14 Okt

Jag var på Diesels varuprövesalg idag. De flesta godbitarna gick säkert under dagen- vi kom dit efter fem- men jag fick med mig ett par byxor hem i alla fall. Har velat ha ett par med släng (ursäkta svorskan, jag är för trött för att komma på översättningen) länge, så dessa fick det bli! Allt med dem påminner mig om högstadiet dock; modellen, att de är i manchester, och, ja.. Diesel. Men jag tror jag gillar dem ändå! Episkt tighta dock (varuprover, alltså inte valfri storlek tyvärr haha) så jag får väl strunta i att äta. Köpte även en klänning på samma episkt tighta tema, rena rama optimistdagen idag!

 

Egentligen vill jag ha ett par byxor som släpper från höften och ner, gärna ett par ljusa, följsamma. Har spanat in några på Zara och Mango, men denna modell är från början inte konstruerad för någon med höfter misstänker jag, så deras spanska små versioner har dessvärre inte varit någon hit…

Ett svar to “flare.”

  1. caroline oktober 17, 2010 den 09:52 #

    like tha photo!

Kommentera

