Shoes

21 Okt

Kul på Bianco igår! Jag stannade till klockan nio eftersom jag var tvungen att dra mig själv hemåt, annars hade jag gärna gjort en helkväll av det, bra stämning!

Fam Irvoll minglade runt, och hade även en liten utställning där hon hade fixat och trixat med skor. Hon hade också gjort typiska Fam-diadem som de anställda gick runt med.

Fine Kine var där, med sin nyinköpta Mulberry, envy!

Dansare (iklädda Fam I guess) gjorde ett nummer på kassadisken.

Skobeslutsångest…

Själv var jag bara sugen på ett par ballerinas, men de var inte hundra, så jag kom faktiskt hem tomhänt!

Snygg ryggsäck! Tyvärr var den i fejkskinn och såg lite väl plastig ut.. Är sugen på en ryggsäck!

Nej nu ska jag gå och köpa tårta, idag har jag nämligen bursdag! Och imorgon drar jag och pojkvännen till Rom över helgen, så det blir inget bloggande förrän nästa vecka. Puss!

Kommentera

