10 Dec

Godmorgon! Idag kör jag på röda läppar, fredag och allt. Tänker dock inte gå till jobbet med denna klänningen, kanske nyår? Eller så lämnar jag tillbaka den, klarar inte av att bestämma mig.

Idag är det nobelfesten, jag ska för en gång skull sitta bänkad eftersom en kompis till mig ska gå. Hon kommer vara vackrast där (iklädd silvrig långklänning från H&M, tro det eller ej). Men först ska jag på varuprövesalg på Samsøe o Samsøe, kul!

6 svar to “”

  1. caroline december 15, 2010 den 12:08 #

    wow vilken festbubbla! du påminner om pretty woman som ska på opera

  2. caroline december 15, 2010 den 12:10 #

    glömde skriva…behåll!

  3. caroline januari 2, 2011 den 11:09 #

    kom på att det kanske heter festblåsa…ja ja ja
    kommer det mera snart?!

    • oslopaasvensk januari 6, 2011 den 23:02 #

      förlåt för uppehållet kära syster🙂 såå, blir det NY på oss?

  4. Anna januari 10, 2011 den 21:59 #

    Ååå va fin klänning och va fin du va i den lotta!🙂

Kommentera

