2011

6 Jan

Oops, bloggen tog visst julledigt (okej, långledigt) ihop med mig. No excuses- nytt år, nu kör vi.

Hoppas alla har haft en bra jul, kul nyttår och är sjukt sugna på vår! Ringen på bilden är en av mina fina julklappar, från House of Harlow. Trånat länge efter den, tjoho!

I affärerna blir jag helt schizo, fina vårnyheter droppar in samtidigt som de roliga butikerna kör igång sitt salg. Allt jag hade siktat in mig på var Enduro från Acne, idag började deras salg, men nej. Strl 41 slut i alla tre Oslo-butiker, plus alla i Göteborg.

snyft…

Kommentera

