gårdagens.

4 Feb

Top-Helmut Lang Bustier, skirt & belt-H&M Boots-Acne

Totalt psykiskt matt efter gårdagen av flera anledningar, så ikväll ska jag bara ta en lugn fredagskväll ihop med med min kille & vin på Tullins café.

En glad nyhet mitt i allt idag är att jag kanske ska hjälpa till att styla en visning under OFW. Kommer bli superkul! Nu är ju stafettpinnen i Köpenhamns händer, 15-20 februari är det Oslos tur. Här hittar ni cph-visningarna!

2 svar to “gårdagens.”

  1. caroline februari 5, 2011 den 12:17 #

    Vad långt hår du fått! O vilken snygg tröja! Vem ska du hjälpa i OFW? Låter spännande….när är det?
    Saknar dig!

    • oslopaasvensk februari 6, 2011 den 22:50 #

      Thaaanks.. Min jobbarkompis jobbar som stylist och han har hand om en visning, så han undrade om jag ville hjälpa till. Jag antar att det är samma visning som han bjöd in oss på, så den 17:e feb.
      Saknar dig massa, kom upp och muncha macarons med mig!

Kommentera

