glamour.

10 Feb

Den 31:a mars släpper H&M en ”Glamour”-kollektion. Jag gillar mockagrejerna här, speciellt jackan, annars var det inte så mycket som tilltalade direkt.. Här hittar ni resten av kollektionen. By night v.2 finns förresten i butik nu, om ni är sugna på fler festblåsor🙂

6 svar to “glamour.”

  1. Tove februari 19, 2011 den 00:30 #

    vad kostas shortsen?

    • oslopaasvensk februari 20, 2011 den 17:57 #

      det tycker man ju att jag borde kollat upp när jag ändå var och kollade på dom. Meen.. det gjorde jag tyvärr inte.

  2. Tove februari 20, 2011 den 20:10 #

    meeeeeeeeeeen charlotte din virrpanna! hahaha ”FAAN! fonden!” hahahahaha

    men okej. när kommer dom till Sverige. Jag inser ju att jag behöver dom.

    • oslopaasvensk februari 21, 2011 den 20:11 #

      haha JAJA! 31:a mars till svedala. De kommer bara i utvalda butiker dock, bara två i norge.. Så kanske inte i malmö city, men väl inne på nordstan?🙂

      • oslopaasvensk februari 21, 2011 den 22:24 #

        du förresten, vi har ett par nästan identiska på trenden nu. hos oss har vi kanske ett par kvar max, men bättre lycka i sverige?

Trackbacks/Pingbacks

  1. FAA/Penn « - april 1, 2011

    […] idag kom shortsen till butik Tove! Pretty indeed, kostade väl 299 tror jag. Eeh, kan varit […]

Kommentera

