sca ulven.

12 Feb

Igår var jag med min jobbarkompis på styling av SCA ULVEN inför OFW. Fina kläder, här har ni lite ur vårkollektionen, som var deras första. Skorna som de har låtit tillverka inför visningen-ÄLSK. Det kommer bli riktigt bra tror jag, vi har fått in lite gammal H&M-rekvisita också🙂 Klockan 17 17/2, alltså på torsdag på Oslo Kongressenter visar de. RSVP till rsvp@scaulven.com, senast imorgon söndag om ni vill gå!

Sen hann vi med en visning av Wikséns höstkollektion också, african theme! Jag försökte ta bilder, men utan en systemkamera så gick det.. sådär. Jag blev ändå mest förtjust i modellernas läppar, som var målade i klarorange, -rosa & -blå!

pics

Kommentera

