blackswan/whiteswan

20 Feb

Ska lägga upp lite bilder från Sca Ulvens visning i torsdags, men först ska jag iväg och se Black Swan, äntligen! Är det sant att den inte går upp förrän i mars i Sverige? Är vi faktiskt före med något här borta? WOHOO. Iaf, har bara hört bra om denna, så detta blir nog bra!

2 svar to “blackswan/whiteswan”

  1. Tove februari 21, 2011 den 16:05 #

    Åh, vad tyckte du om filmen? jag har svurit dyrt oc heligt att inte se den förrän mina föräldrar kommer till mig i mitten av mars!!!!!!1 crazy! och ja det stämmer, Sverige är sjukt sena. Puss!

    • oslopaasvensk februari 21, 2011 den 20:14 #

      den var vacker! kom på mig själv att sitta ala forrest gump med huvudet på sned under vissa balettscener hehe. Lite artsy-du-kommer-inte-förstå-allt-partsy, men det insåg jag rätt snabbt så helhetsbetyget blir nog bra ändå!

Kommentera

