academy awards.

28 Feb

pic: Getty

Oscarsvaka för min del! Eller nja.. jag kollar röda mattan, sen går nog även jag och lägger mig.

Inga skrällar än, men.. Cate Blanchett kommer i Givenchy haute couture. ÄLSK. Hon är liksom ett säkert kort.

(Och hur söt är Eli Wallach? Sällan använt ord, men; bedårande.)

Update. Kjell Nordström, stylist, svensken i den norska modeetern (haha) trashade precis Cates val. Sorry, I would have to disagree. Bäst av det jag sett hittills. Men nu går jag och lägger mig. Godnatt!

Ps. Har inte sett någon av de direktinflugna klänningarna från Versace FW11, men jag kanske har missat bara?

2 svar to “academy awards.”

  1. carro februari 28, 2011 den 23:59 #

    ja den var riktigt fin!

Kommentera

