nystart

1 Mar

Nej ni, nu är det dags för mig att ta tag i mitt liv! No more chips som nån-slags-lunch-efter-träning (lördag) eller frukost-nummer-två-typ (söndag), daglig chokladdos eller BK till lunch en gång i veckan för det är billigast (för jag är för lat för att laga mat). Såg en LCHF-video och blev pepp som bara den. Inte för att jag har självdisciplin nog för att följa en diet, men man behöver ju inte vara Einstein för att fatta att det lät som rätt smarta grejer. Idag satte jag igång! Sallad till lunch, hemlagat till middag, no sweets (!!) och spinning inbokat imorrn. Och matlåda till jobb imorgon!

Men när min syster kommer i helgen, då blir det allt macarons. Basta.

Ps. Får lov att vara lite ytlig. Ormskjortan på bilden är från Weekday och ny. Kärlek vid första ögonkastet, om än inte för mitt shoppingsällskap. Hehe.

Ett svar to “nystart”

  1. carro mars 3, 2011 den 21:46 #

    ha ha…jag har en vit månad nu (inget socker) men tänkte att OM Charlotte vill äta den obligatoriska macaronen (blivit tradition) så låt gå! Fin du är!

Kommentera

