zara

5 Mar

Som ni säkert hört vid det här laget så har ju Zara öppnat webshop även för oss i Norge from 3 mars. Skönt, med tanke på att det är något plågsamt att vara inne på Zara efter klockan 16 any given day. Och låt oss inte börja prata om när de har salg….

Det jag skulle säga var att sidan är väldigt överskådlig och bra! Nej, det jag egentligen skulle säga var ju att man skickar kläderna gratis till sin närmaste Zarabutik och kan även returnera kläderna gratis där inom 30 dagar. We like! Samma priser som i butik och ett bättre urval (tycker jag. Är det bara jag, eller hittar man aldrig det man är ute efter när man väl är där?) Mango har haft samma system i alla år. Spanien har rätt tänk!

Funderar på att shoppa lös lite. Men det ska jag ju givetvis inte. Sparar pengar och så.

Har redan provat skor och byxor. Köp. Spara. Köp. Spara

Kolla vad fina! 100% ull, faller säkert jättefint.

Sa någon färg?

Kommentera

