H&Mgården

12 Mar
I tisdags var jag på öppningsfest för H&Mgården, vårt nya flaggskepp som öppnade för allmänheten i torsdags. Sjukt bra fest, härligt folk, bra stämning och butiken måste ni bara inom. De har jobbat hårt med den och resultatet är riktigt fint!
Fina Thomas var såklart där.
Eva & The Heartmaker uppträdde
James & jag
Alexandra Richards var DJ för kvällen (givetvis lika skitsnygg i verkligheten)
Grethe från Freudian Kicks, Bjørnar &André och Hilde som jobbar med mig
Lite Oslo City framför Vanillascenteds vägg uppe på 4. etasje (där jag ska jobba!)
Jag gick dit med söta Mia
Thomas & Karl Petter
Sen drog vi till Fisk & Vilt och avslutade kvällen där. Sara, Herman, Calle och Pierre.

 

 

2 svar to “H&Mgården”

  1. caroline mars 14, 2011 den 12:54 #

    åååhh det verkar varit en kul kväll! Lika vacker som vanligt oxå!! puss

Kommentera

