bomber

16 Mar
pic.
Den här bilden på fina Columbine i H&Ms bomberjacka får mig att bli sugen igen på den andra varianten från Trenden som vi har på 50% just nu. Har egentligen kollat på den sen den kom meeen.. vad tror ni? Den är lite kortare och mindre glansig i stoffet än denna. Och tunnare. Har tyvärr ingen bild på den..
Apropå jobb. Spring fashion ska vara up and running imorrn och jag har en del kvar att göra, därför står klockan på 5.00 (!). Åh, lyckan i att börja halv sju på morgonen!

2 svar to “bomber”

  1. caroline mars 18, 2011 den 11:27 #

    denna jackan ser faktiskt(ja det hårt missbrukade ordet förtjänar sin plats här)helt ok ut på denna bilden…men jag kan inte hjälpa att få gamla 90-tals vibbar från högstadiet när alla…hhmmm…kickers o drägg (usch får man kalla folk för det?note to self…be kind )sprang runt med sådana. MEN om det är någon som kan få det att se snyggt ut o få mig ändra min åsikt så är det du. Good luck ; P

Kommentera

