sunny

16 Mar
Ååh, vårvärme och sol ute och ingen är gladare än jag! Dags att ta fram solglasögonen! (Synd för mig att jag är på strikt glasögondiet av min optiker denna veckan då..) Mest älskar jag mina piloter och clubmasters från Ray Ban, om ni själva är sugna på ett par Aviators eller Wayfarers så har Lensway fått in bägge modellerna för 949.-/styck. Som ju i stort sett är dollar-pris, bargain.


2 svar to “sunny”

  1. caroline mars 18, 2011 den 11:31 #

    våren var på framfart…jag hade äntligen börjar låta mig få känna den där känslan…..tills jag imorse drog upp rullgardinen o såg ett vitmålat landskap! 10 cm nysnö!!!! Välkommen hem!

    • oslopaasvensk mars 18, 2011 den 20:38 #

      hahaha, du det var samma här idag, så jag har inga större förhoppningar…

Kommentera

