rainy/saturday

2 Apr
Top-Zara Denim shorts-Vintage Levis Belt-Thrifted Levis Trenchcoat-Vintage Burberry Scarf&bag-H&M Bracelet-Graduation gift Boots-Mango
Hello helgen! Har jobbat några timmar idag och sprungit ärenden på stan, men nu tänker jag hålla mig inne i det VACKRA vädret.(..) Jag har framkallat bilder från min fisheyekamera som bara har legat i ett år utan framkallning och såg fram emot kort från Köpenhamn, Göteborg och pojkvännens 30-årsfest. Eh, så råkade jag öppna kameran utan att dra in rullen. Såå, det resulterade i sju kort, varav tre dugliga.
Snyft.

Ett svar to “rainy/saturday”

  1. carro april 17, 2011 den 16:18 #

    väldigt schnygg outfit!!!!!

Kommentera

