danföredanföredopparedan

7 Apr

Hej! Koser mig på balkongen innan den sista pack-och fixhetsen inför resan börjar. SOL folkens! Unnade mig några macarons och en latte från Pascal som sällskap. Blev ju smygrånad dock, 42 spänn för en enkel latte?!? Illa till och med för min kära hemstad…
Har lite packsvårigheter, med tanke på att det ska pendla ca 20 grader i temperatur de fyra dagarna vi är i NY. Effektiv packning liksom? Sen har jag inte med ett enda par låga skor heller. Tänker att jag springer in på Converse första dagarna. Sjukt osmart eller inte? Troligtvis ganska…

4 svar to “danföredanföredopparedan”

  1. Pancake maj 4, 2011 den 20:22 #

    Och när kmr bilderna från NYC om jag får fråga? 🙂

  2. Tove maj 10, 2011 den 21:40 #

    Undrar samma som föregående talare!

  3. sofie maj 21, 2011 den 14:25 #

    Challe, nu är du dålig på att uppdatera😀

  4. carro maj 23, 2011 den 14:11 #

    uppdatering!!!!!!

Kommentera

